.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار نور معارفه شد

با حضور استاندار مازندران، فرمانداران قبلی و جدید شهرستان نور تودیع و معارفه شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، پیش از ظهر امروز با حضور استاندار مازندران، مدیرکل روابط عمومی استانداری، نماینده شهرستان، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان نهادها، اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا، خانواده‌های معظم شهدا و...، عبدالقدیر مشایخی فرماندار سابق شهرستان نور تودیع و علی‌محمد صمدیان به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری نور معارفه شد.

در این مراسم از خدمات مشایخی تقدیر شد و وی به‌عنوان سرپرست فرمانداری محمودآباد معرفی و مراسم معارفه وی نیز در محمودآباد امروز صورت می‌گیرد.

علی‌محمد صمدیان که از پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده و مدت 30 ماه جبهه را در کارنامه خود دارد از سال 85 با شروع دولت نهم وارد استانداری مازندران شد و به‌عنوان بخشدار شیرگاه حدود دو سال مسئولیت داشت.

وی پس از آن حدود یک‌سال معاون فرماندار شهرستان سوادکوه شد و مدتی بعد عهده‌دار مسئولیت فرمانداری این شهرستان شد و حدود دو سال نیز فرماندار سوادکوه بود.

صمدیان در ادامه خدمت به‌عنوان مشاور حقوقی و مجلس استاندار مازندران فعالیت می‌کرد و امروز با حکم استانداری سرپرست فرمانداری شهرستان نور شد.

وی پس از دریافت حکم از دست استاندار مازندران گفت: آمدم تا خدمت کنم چراکه در نظام مقدس اسلامی خدمتگزاری افتخار ما است.

سرپرست فرمانداری نور تصریح کرد: خدا را شاکرم که افتخار خدمتگزاری در دولتی را به من داده که این دولت با شعار مهرورزی، عدالت‌گستری، ارتقای همه‌جانبه و کار و تلاش، چندین بار لبخند رضایت بر لبان رهبر معظم انقلاب نشاند.

وی اظهار امیدواری کرد: با دست به دست دادن همه مسئولان شهرستان نور، این شهرستان را در آنچه که در شأن مردم ولایتمدارش است ساخته و آباد شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك دوست از وزارت راه 30 دي 1391
برايش آرزوي موفقيت ميكنم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.